Mein Hut der hat drei Ecken...

... tre kanter har min hatt!

Är lite bitter här. Har velat ha en hatt i flera år men inte funnit någon som jag fallit för. För typ två veckor sedan så fann jag den, hatten med stort H. Eller egentligen stort K för det var en Karolinahatt. Köpte den inte samma dag som jag fann den utan gick tillbaka några dagar senare (det tog några dagar innan jag insett hattens storhet). Hatten hade då sålt slut i min storlek, stor sorg! Nu är det så att denna hatt säljs av en stor klädeskedja så jag kände fortfarande stora förhoppningar om att finna den i en annan butik. Icke! Så fel jag hade! När en kompis i helgen var i Stockholm så letade hon den där oxå, men inget fynd. Hatten MÅSTE komma åter i butik innan jag åker, jag MÅSTE ha den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0