Gotta love France!

Klockan 17 så ringde klockan för vin här! Hur fint är det inte att man kan öppna en flaska rött en torsdag eftermiddag och inte behöva ha någon ångest över det, sånt är livet här. Att flaskan enbart kostade typ 25 svenska kronor gör inte saken sämre! Och! det är ett drickbart vin, inte ett sånt vin som man bara kan ha till matlagning.

Nu väntar jag på att duschen ska bli ledig så jag kan göra mig klar för att ikväll gå på spelning på Rockstore. By the way, jag tror jag måste ändra uppfattning om tyskar. De jag träffat hittills har alla varit lite speciella. Men på skolan är det två riktigt sköna snubbar från Tyskland, sådana personer som man liksom skulle hänga med även hemma. Båda ska med på spelningen ikväll, dem och en del sköna svenskor som uppenbarat sig de senaste dagarna.


Kommentarer
Postat av: Mika

Så jag räknas till det knepiga släktet då??!:)

2011-03-17 @ 19:37:00
Postat av: Mika

Så jag räknas till det knepiga släktet då??!:)

2011-03-17 @ 19:37:29
Postat av: Sara

Fan vad fint Karro men glöm inte bort dom sköna svenskorna från förra året!

2011-03-17 @ 20:45:03
Postat av: Karolina

Mika: du kan känna dig lugn, du räknas inte in :)



Sara: Det finns INGEN risk!

2011-03-18 @ 08:04:02
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0