Aurora borealis

Verkar vara norrsken lite varstans i norrland ikväll. Bäst att jag inte tittar ut ikväll! Nu kan man ju fråga sig "varför vill hon inte se något så vackert?". Sant, vackert är det. Men jag får panik av norrsken. Helt ärligt så får jag PANIK. Får typ svårt att andas och känner mig förföljd. I och med att jag känner mig förföljd så vänder jag mig om för att titta vem som är efter mig och ser då norrskenet igen, paniken blir värre, jag vänder mig igen... dålig spiral! Det finns ett ord som sammanfattar mig väldigt bra - "måndagsexemplar"! Värst av allt är... jag är född på en måndag. Var reklamerar jag? Kan jag gå tillbaka till BB och säga "Hej, jag skulle vilja reklamera denna vara, den verkar inte fungera som den ska?" Kanske borde prova...



Kommentarer
Postat av: mika

jag tog tjuren vid hornen och gick ut och ställde mig på en stor ödslig parkering vid ett skogsbryn. bara skog, kolsvart himmel, stjärnklart och ett dansande grönt norrsken. måste säga att jag blev lite skärrad, igen, men på något sätt kunde jag inte gå hem. är i kiruna just nu, fick höra att i gällivare hade det varit magnifikt, blått, rosa och grönt, dansandes över himlen, läskigt fascinerande!

2011-03-01 @ 23:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0