FISE!!

Helgen regnade tills ganska stor del bort. Finalen i BMX Flat uteblev och omflyttningar i programmet gjorde att MTB fick prioriteras bort. Men det bästa blev dock av! Fredagkväll: final BMX ramp och Karolina på första raden. Underbart! Stämningen var helt galen och åkningen likaså. Till min förtjusning vann Mark Webb...


Finale BMX Mini à Spine Pro FISE MONTPELLIER 2011 par fise

Söndag: kval och final BMX park. Webb dödade allt motstånd i kvalet men var tyvärr inte lika het i finalen, dock slutade han på andraplats. Vann gjorde 16åriga Penntrollet, oj förlåt, Pat Casey menar jag!



Ser fram emot nästa år. Ja, jag ska se till att vara här då. Oavsett vart i världen jag bor då så ska jag ta mig hit!! Det är ett löfte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0