Rätt adress kan underlätta!!!

Söker lägenheter i Montpellier... vill helst bo för mig själv denna gång. Hittade en lägenhet förra veckan som verkligen tilltalade mig; läget, priset, utseendet. Har nu gått i flera dagar och hoppats och hoppats.. inget svar. När jag nu skulle söka en till så inser jag att jag angett fel mailadress i formuläret som man ska fylla i, inser det när adressen som föreslås är felaktig. Har nu skickat iväg den ansökan på nytt. Tre lägenheter har jag hittat som verkar bra, andrahandslägenheter. Håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Har du läst det här om "Petite France" i DN:



http://www.pastan.nu/ataute/petite-france-liten-fransk-brodrevoltor-1.1232680



Härligt Cafe och Bageri.



Kram Susanne

2011-01-25 @ 10:40:58
Postat av: Karolina

Har varit på väg dit några gånger men det har tyvärr inte blivit av. Nästa gång jag är i Stockholm kanske :)

2011-01-25 @ 17:05:12
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0