Lite från gårdagen..

Testar en gif-animation för första gången för att visa er vad jag kom hem med igår efter min shoppingtur. Förutom det på bilderna så blev det lite annat plock så som underkläder och ansiktstvätt och sånt. Men det som inte syns här är att jag köpte de där underbara skorna som var med i ett tidigare inlägg! Ni kan se dem HÄR

gif animators

Kamera: Olympus FE-4040 (ett litet svek mot Canon jag vet, men ibland blir det så)
Klänningar: Randig - Monki, Blommig - HM (är inte riktigt dem på bilden men ungefär)
Smycken: Indiska
Leggings: Monki
Tishor: Beigerosa - HM, Ljusgrön - Gina



Kommentarer
Postat av: Yuna

asså VAAAR är skorna ifrån!?

2011-02-22 @ 13:25:41
Postat av: Karolina

Skorna är från Din Sko, finns även i en sliten svart. 599 riksdaler och de är dina!

2011-02-22 @ 14:00:58
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0