Good times are gone forever

Inspirerad av min fina vän Yuna så har jag bestämt mig för att dra ner på ätande av sötsaker. Hon har provat att äta krom och tycker att det funkar ypperligt, hört fler som sagt samma sak, så nu är det min tur att testa. Nu kanske någon undrar "vad är krom och vad har det för effekt?" Krom minskar sötsuget. Det är inte en dietgrej, även om det kan ingå i vissa bantningspiller, utan det är ett naturläkemedel med enbart krom. Krom ska ge ett stabilare blodsocker och därmed minska sötsuget. Jag ska ge det ett försök, återkommer med rapport om hur det funkar.

 

 


Kommentarer
Postat av: Yuna

Heja heja!

2011-02-22 @ 13:24:55
Postat av: Karolina

So far so good! Men det har ju bara gått 3 dagar så än går jag väl på tro och motivation :)

2011-02-23 @ 22:54:56
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0