Söndagspyssel...

Har under veckan skrivit på en "att göra-lista". Nu har strax denna vecka passerat och det är inte många punkter som är avbockade. Så nu är det hög tid att ta tag i denna lista... maila X, sök jobb Y, gör plats på hårddisken, lägg in ny musik i mobilen, redigera bilder osv. osv. Men jag klagar inte, med Beach House ur högtalarna så blir det ganska trevligt faktiskt. Sen gillar jag känslan av att få bocka av saker, att känna att jag gjort något. Nu när jag slutat med bakandet så har jag tänkt att kommande vecka ska fortsätta vara produktiv men på ett annat sätt, tänkte söka jobb och sånt. Kanske till och med plugga lite. Jag börjar med att jobba, ska jobba ett kvällspass på sjukan i morgon kväll. Ser riktigt fram emot det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0