Dags att finna ny sysselsättning nu...

Det här bakandet här nästan gått till överdrift. Förra veckan bakade jag syltsnittar, chokladsnittar, bondkakor och kärleksmums/kafferutor. Har denna vecka bakat engelska pepparkakor, bregott-kakor, två sorters syltsnittar och bullar. Det tar inte slut där, i morgon när jag vaknar ska jag baka lingonlimpor. Men efter det ska jag ge mig. Frysen är full och så även min mage, det får vara nog nu. Ska ägna tiden åt jobb, jobbsökande och motion istället. Och när jag väl fått jobbat lite och pengarna börjar rulla in så ska jag ägna mig åt mer sociala aktiviteter och kanske lämna landet/skogen lite oftare. Är riktigt sugen på en tripp upp till Umeå men det får nog vänta ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0