Stora planer!

I morgon fredag är inte vilken dag som helst, det är dagen då jag ska göra ALLT... Eller jag har i alla fall planer på det..

Jag ska:
  • Träna i ottan (yes, jag köpte IKSU-kort idag!)
  • Vara på stan lagom tills de öppnar
  • Styra upp ett storkok vid lunchtid
  • Plugga hela eftermiddagen
  • Baka matbröd med Anna och Linda
  • Kolla in EM-kvalet i fotboll
  • Bli nostalgisk till Bodyguard
Nu återstår bara att se vad som egentligen blir gjort... siktar på IKSU kl 07.30 till att börja med. Hoppas jag överlever! Var ju trots allt ett tag sedan sist...

Kommentarer
Postat av: madde

fredag... nostalgi med bodyguard? vart är festen?

2010-09-03 @ 06:28:51
Postat av: Karolina

Festen är på lördag :)

2010-09-03 @ 08:32:47
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0