Peppad!

Länge sedan jag kände sån pepp.. på det mesta! Är peppad på att plugga, peppad på att träna och peppad på livet i stort!

Ibland krävs det så lite för att vardagen ska bli lite roligare... gårdagens klock-fynd är just en sån sak



Igår var generellt en riktigt riktigt bra dag. Besökte IKSU för första gången på länge och jag överlevde (kändes till och med riktigt bra), jag fyndade på stan, styrde upp ett storkok till lunch, lyckades plugga LITE och dagen avslutades med brödbak hos Linda. Att Sverige vann gårdagens match gjorde ju inte det hela sämre.

Inte helt fel att idag få äta hembakat bröd till frulle...



I just denna stund är jag dock mest peppad på detta:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0