Tack Bostaden AB...

... för min kalla lägenhet! Har först nu förstått att ni faktiskt bara vill hjälpa mig. Ni vill inte vara elaka och plåga mig! Det finns en mening med att jag oftast sover med både raggsockar och extra filt. Nätter som denna, då jag sitter uppe hela natten för att avsluta en uppgift som ska in i morgon (ja jag vet, är alltid ute i sista sekund) så fattar jag grejen. Värme gör att man blir trött, kyla hjälper till att hålla en vaken. Svårare än så är det inte. Bostaden AB vill att jag ska lyckas avsluta mina studier. Eller så vill de helt enkelt bara bli av med mig. Jag väljer det första alternativet...

Jag kanske borde starta en liten business efter den här insikten - "Bostäder för framgångsrika studier"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0