Tiden går för fort!

Vad hände med tiden?! Om 6 veckor är jag hemma i Sverige igen! Vill verkligen inte fara hem. Men jag måste för jag har lovat att jobba på sjukan i sommar, i vanlig ordning. De kommer nog aldrig bli av med mig där. Med 6 veckor kvar så innebär det att jag redan varit här i 14 veckor! Hur gick de till? Jag har hunnit ha sjukt mycket roligt och träffat underbara människor. Men den största frågan är dock: har jag lärt mig franska? Nja, alltså jag kan läsa och skriva på franska och jag förstår det mesta när fransmän talar till mig. MEN! Jag kan tyvärr inte prata franska, inte mer än att svara på enkla frågor. Men nu är det 6 veckors hårdsatsning som gäller, sen så…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0