Statsbesök

Förra veckan (eller när internet väl är åter och jag kan publicera detta så är det nog förrförra veckan) så var Anna, Henrietta och Linda här på besök. Hur härligt som helst att få besök hemifrån! I dagarna fyra var de här. Redan efter en dag påstod Anna att hon skulle stanna med mig men hon for hem. Dagarna spenderades på stranden och måndag och onsdag kväll på Le Huit. Tisdag kväll var vi på La Place, ni vet stället med den helt otroliga raviolin. Huvudrätten denna gång var dock lite utav en besvikelse. Åt lax… blev snabbt övertygad om att lax ska ätas på mer nordligare breddgrader. Fyra dagar går så fort! Men tjejerna hann få en fin solbränna och jag hann få en liten uppdatering om vad som händer i norr.

 

Första dagen på stranden. Lite molnigt till en början men undebar lunch... mackor med salami, camembert och tomater. (Annas bilder)

 

 

Middag på La Place... Kolla in min solbränna! Tyvärr har den redan hunnit blekna

 

 

På väg hem från stranden

 

 

För er som glömt hur det ser ut med bad och Medelhav så kastar jag in en av mina gamla mobilbilder här igen... som en liten påminnelse

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0