FISE dag 3 och 4

Vädret var inte med oss i helgen. Fredagens skate regnade bort och blåsten satte stopp för dödshoppet på MTB-banan. Dessutom var det så mycket folk att det var svårt att fota, svårt att röra sig för olika vinklar när det är packat med folk runt banan och alltid ett huvud i vägen. Men tänkte i alla fall att jag skulle bjuda på några bilder, framför allt från lördagens BMX flat. Var hur grymt som helst! Finalrundan var så bra att jag var adrenalinpumpad i någon timme efteråt. Även söndagens final i BMX street var grym. Men där satt vi så illa till så det var knappt någon idé att fundera på att fota. Kan dock meddela att jag har två nya idolen i form av veteranen Mark Webb och 16-åriga Maddag, galet bra!

Vinnare BMX flat (tidigare tvåfaldig världsmästare) Full koncentration



Tvåan BMX flat



En av mina favoriter... helt galna "piruetter"



Någon galning i kvalet till BMX street



Framtida proffs? Det gäller ju att börja i tid! Ser verkligen fram emot den dagen en tjej kliver in och dominerar bland killarna. Önskar att det var jag....



När jag nu ändå gjort ett inlägg som tar upp hela sidan så passar jag på att lägga till en litet youtube-klipp oxå. Här är Mark Webb... galet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0