Dumma idéer lider jag inte brist på... 2

Sedan vi fann Le Huit har vi lite på skämt haft två mål med stället. 1) bli stammisar 2) lyckas få mig att DJ:a någon kväll.

Mål 1 - check, Jazz har till och med bett vakten om ursäkt för sin sena ankomst härrom fredagen. Ungefär en tredjedel av de bilder som finns på Le Huit's facebook är bilder på någon av oss skandinaver. Vi lyckades!

Mål 2 - tydligen oxå check. Alltså seriöst.... om jag kunde hålla igen kakhålet någon gång! Frågade ägaren liten på skoj igår om inte jag kunde få DJ:a där sista veckan. Svaret? Den 15:e juni kl 23.30 intar yours truly DJ-båset. Aaaah, va fan! Inte nog med att jag inte vet hur man mixar, jag har ju inte en skiva här. Och jag kan bara bränna DVD:er med denna dator. Hade inte hjälp om jag kunna bränna skivor heller för den delen för jag lyssnar bara på musik via Spotify. Med andra ord har jag inte ens musik att bränna ut. Smart Karolina! Jaja, får styra upp det här på något sätt... på något vis. En sak är säker. Det kommer vara grym musik på "Åttan" den 15:e juni, frågan är bara hur många långa pinsamma pauser det blir mellan låtarna

Kommentarer
Postat av: Mos

Haha, som man bäddar får man ligga brukar det väl heta... =)

2010-05-21 @ 21:20:09
URL: http://vardagsdialektik.blogspot.com
Postat av: Karolina

Och jag kommer tydligen få ligga jävligt obekvämt :)

2010-05-21 @ 21:22:47
URL: http://amertume.blogg.se/
Postat av: Pernille

Jaja, tror ikke det blir verre enn da Sofie og meg prøvde oss på det der, ble en del pinlige pauser og "obs, der klarte vi visst å avbryte en sang midt i" - det fine med det er at det er et utested, altså folk drikker og legger ikke merke til det!

2010-05-23 @ 14:20:00
Postat av: Mikalveronica

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-02-25 @ 12:30:43
URL: http://mikalveronica.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0