Dumma idéer lider jag ingen brist på...

Blir så trött på mig själv ibland... Jag kanske inte behöver anamma allt ur den franska kulturen. Idag startade jag ett litet projekt (ni kan vara lugna, jag ska inte göra ett nytt försök att bli blond) som jag redan ångrar efter några timmar. Jag tänkte att jag skulle vara lite ekonomisk av mig, ja ni läste rätt, och därför börja rulla cigaretter. Två cigaretter senare och jag är redan less. Hur tänkte jag här liksom?! Jaja, med lite övning kanske jag får till det... håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Elin

Man känner sig ack så cool när man lärt sig :) Det är värt slitet...

2010-05-11 @ 16:16:09
Postat av: Karolina

Ja jag måste säga att det känns lite mer hardcore så att säga :) Fuskade dock lite genom att köpa en sån "rullare" och tänk så mycket bättre det blev :)

2010-05-11 @ 18:00:10
URL: http://amertume.blogg.se/
Postat av: Mos

Håll ut, tänk på all potentiell cowoysar/badboycred det ligger i att kunna rulla sina egna ciggisar.



dessutom: Om du nu verkligen kommer att avsky rullandet får du ju dessutom ett nytt skäl att sluta röka...

2010-05-11 @ 19:13:46
URL: http://vardagsdialektik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0