Då var vi där igen SVT Play

Trodde jag och SVT var vänner nuförtiden, men icke! Har lyckats hålla mig ifrån hela Stieg Larsson hysterin egentligen, fram tills nu. Förra måndagen var jag lite uttråkad och hade svårt att sova så jag råkade titta på första avsnittet av Millenium-serien. Tyckte att det var lite bra, trots att svenska skådespelare inte kan uttrycka känslor på sitt eget språk. Har under veckan gått och funderat och lite grann sett fram emot nästa avsnitt. Vad händer då? Jo jag får se bilden jag sett allt för många gånger under de två gågna månaderna.... "Inslaget/sändningen är tyvärr inte tillgängligt. Det kan bero på att vi av upphovsrättsliga skäl inte får visa materialet utanför Sverige". Vad hände där undrar jag?! Första avsnittet gick minsann bra men vill man se fortsättningen så är det kört. Hur tänker ni gottgöra mig SVT?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0