Peppmusik

För att peppa inför kvällens utgång så har jag lyssnat på spellistan som innehåller låtarna jag spelade den där tisdagen på Le Huit.... här är låtarna som låg bakom succén... Första och sista låten är på sin rätta plats... där emellan är allt lite luddigt och jag tror jag missat en del låtar.
  • Florence + the Machine - Dog days are over
  • Gossip - Four letter word
  • Vampire Weekend - A-punk
  • Le Tigre - I'm so excited
  • Love Is All - Repetition
  • April March - Chick Habbit
  • The Ting Tings - That's not my name
  • The Lost Patrol & Lisa Miskovsky - Alright
  • Shout Out Louds - Tonight I have to leave it
  • Kings of Leon - Red Morning Light
  • Moneybrother - Guess who's gonna get some tonight
  • Pulp - Common people
  • The Strokes - Last night (tror jag)
  • Jay-Z & Alicia Keys - Empire state of mind
  • NERD - Lap Dance
  • M.I.A - Paper planes
  • The Clash - Rock the Casbah
  • Hall & Oates - You make my dreams
  • MGMT - Kids
  • Busy P - Rainbow man
  • Arcade Fire - Wake up

Ville verkligen verkligen spela denna men glömde ta med den. Hur fan kunde jag glömma den?!
  • Phantogram - Running from the cops

Ville spela dessa men fann dem inte
  • Miss Li - dancing the whole way home
  • The Detroit Cobras - Hey sailor
  • Minitel Rose - Magic powder



Kommentarer
Postat av: madde

bästa kvällen ever! och att MIN låt fick vara med är guld värt!

2010-07-24 @ 04:10:49
Postat av: Karolina

Var hur kul som helst... men hade inte varit lika roligt för mig om det inte varit så att ni var där och röjde!

2010-07-24 @ 22:30:16
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0