Why oh why?!

Vet inte hur länge jag velat se Elias & the wizzkids live men vad jag förstått har de mest gjort spelningar i Stockholm och typ Japan och mellan varven har de visat upp sig i Dalarna. VAD händer när jag flyttat ifrån Umeå?! Jo, ni gissade rätt! Den 27/3 spelar de på Scharinska i Umeå! Faaan. Kan just nu inte glädjas med Umeåborna utan är bara sjukt bitter. Verkar inte vara meningen att jag ska få se dem live. Elias om du läser detta: SNÄLLA kom till Montpellier och spela en truddelutt för mig. I'm begging you. Är typ beredd att ge min vänstra hand. Eller, nja... men typ.

Men men, jag får väl glädja mig åt att det idag (i januari!) var 11 grader varmt i Montpellier och att det nu ikväll var 6 grader plus. Det har de minsann inte i Umeå! En liten påminnelse: amertume = bitterhet. Sån är jag

Intresserad av spelschemat? Finns här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0