Två veckor kvar...

Om två veckor vid denna tid går jag ner för mellanlandning på Charles de Gaulle på väg mot Montpellier. Idag har jag funderat på saker som jag kommer att sakna. Alltså inte släkt och vänner utan SAKER.









Min bästa vän! Alla som spenderat mer än några timmar med mig vet vilken panik som infinner sig när jag tror att jag tappat bort Försvarets hudsalva!





Stället jag klippt mig på under Umeå-åren. Tror aldrig jag varit missnöjd. Och har jag varit det så är det för någon idé jag själv haft. Håret blir snyggt, lättfixat och de förstår alltid vad man menar när man förklarar vad man vill ha. Dessutom är personalen otroligt trevlig. Finns både i centrum och på Strömpilen för er som funderar på ett besök.

Åh herregud! Hur tänkte jag när jag bestämde mig för att åka utomlands i 4 ½ månad?! Skulle jag ta med mig den mängd snus jag förbrukar under en så lång tid så skulle jag inte få plats med något mer i packningen och troligast skulle jag åka dit för smuggling för ingen skulle tro att allt var för eget bruk.




Bästa hudvårdserien! Säljs på Apoteket. Billig, bra och luktar fräscht! Jag har provat många ansiktskrämer genom åren och alltid är det något jag är missnöjd med, inte med Oliva. Finns nu dessutom som Eco. Förutom att den är bra och ekologisk så är Oliva Eco-serien dessutom helt fri från parabener (ni som inte vet vad det innebär, kolla upp det!)

Förmodligen är det fler saker jag kommer missa, antar att denna lista kommer att byggas ut efter några veckor på plats. Om någon känner för att skicka en försvarets eller en dosa snus mellan varven så lovar jag att jag inte kommer bli ledsen :)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Inser nu att det ser ut som om jag gör reklam. På sätt och vis kan man väl säga att jag gör det, men inte sån reklam som man får betalt för. Jag konstaterar bara vilka saker jag tycker om som jag inte kommer att kunna köpa i Frankrike.

2010-01-16 @ 21:54:29
URL: http://amertume.blogg.se/
Postat av: Fia

En av mina (snusande) kompisar kom precis hem efter en termin i Marseilles, och hon beställde regelbundet snus från billigtsnus.net när hon var där nere, de levererar typ överallt och det är bra priser :)

2010-01-17 @ 14:46:10
Postat av: Karolina

Ah fint! Fick ett tips igår om buysnus.com men var inte helt nöjd med priserna. Skolla kolla in denna sida och se om jag blir gladare.



Tack för tipset Fia!

2010-01-17 @ 15:14:38
URL: http://amertume.blogg.se/
Postat av: Geirnicoline

Hi, very nice site! Good luck!

2011-02-11 @ 07:43:09
URL: http://geirnicoline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0