Lördag morgon

Började lördagen med att gå på marknaden som är här bredvid under akvedukten. Så många härliga dofter och så mycket gott!! Tror jag få begränsa mig till att gå dit max en gång i veckan, annars kommer jag lägga alla mina pengar på att handla där. Bäst av allt var att jag hittade grovt bröd! Har bara varit här en vecka men saknar redan det svenska brödet. Men nu hittade jag ett lite mörkare bröd med typ linfrön och nötter i, stenungsbakat. Mumma! Förutom brödet köpte jag soltorkade tomater med basilika, chevre, pumpakärnor och solroskärnor.  Fanns en massa annat gott där oxå men höll igen lite.



Vi borde ha fler sådana här marknader hemma i Sverige!! Med sådana här marknader blir det ju riktigt trevligt att handla mat, inte bara ett måste som kostar pengar liksom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0