Inte första gången och mest troligt inte den sista..

som ni läser: De är vidriga!!

I söndag var vi fyra personer som städade köket igen. Diskade allt, och då menar jag ALLT, skurade spisen, torkade av alla bänkar och torkade borden. Hur tror ni att det ser ut idag? Ja ni gissade rätt! Det är precis lika äckligt igen! Såg när den brittiska tjejen diskade idag. Verkar inte som om de har diskmedel i England för det använde hon då inte. Med andra ord så sköljde hon bara av tallriken (den som eventuellt 10 andra personer gjort likadant med!) och drog av den ett varv med diskborsten, den man troligen kan finna nya livsformer i.

Åh va pepp jag är för att gå ner nu och göra middag! Vet att två av holländarna kommer vara sura på mig oxå. Anledning? Jo jag sa till dem att de kanske inte behövde ha skrivbordsstols-race i hallen då det är så otrligt dåligt ljudisolerat här och jag försökte Skypa. Jävla snorungar!

Det är så himla tråkigt! Staden är skitfin, det bor en hel del sköna människor här, favoritbaren är funnen, etc. Men allt dras ner av att jag bor med ett gäng trotsiga snorungar som inte ver hur man beter sig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Då får vi äta ute varenda dag när vi kommer ner :) blir inte så sugen på att laga mat i din korre!!

2010-02-16 @ 18:42:41
Postat av: Karolina

Så länge står jag inte ut här! Ska prata med dem som har ansvar för boendet. De får antingen flytta på dessa människor eller lösa det på något annat vis. Jag betalar inte 30 000 för ett boende som är såhär illa. Eller boendet i sig är egentligen bra, det är grannarna det är fel på. Korren på Fysikgränd känns mer och mer som ett himmelrike i jämförelse

2010-02-16 @ 20:01:22
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0