Lurad... av mig själv

Skulle gå på Ica för att köpa bland annat ost. När jag kommer till ostdisken så ser jag att det är ett korterbjudande på Hushållsost. Räknade snabbt ut att det skulle bli billigare än den ost jag tänkte köpa. Så förblindad av att jag för en gångs skull skulle vara lite ekonomisk stoppade jag gladeligen ner ett stycke hushållsost i korgen. När jag kom hem insåg jag hur jag lurat mig själv. Visst den är billigare. Men nu har jag 1,1 kg smaklös ost hemma! Och jag åker till Sundsvall om en vecka! Va fan ska jag med så mycket ost till?! Dessutom ost utan smak!

Försökte trösta mig med att jag kunde ju riva det som är över när jag åker och stoppa det i frysen. Men sen började jag tänka efter... Vad har man riven ost till? Jo oftast saker som ska in i ugnen.... Jag har ingen ugn!! Big fail!


Kommentarer
Postat av: Yuna

Hahahaha, awww...! Du är så rolig!

2010-12-19 @ 00:45:44
Postat av: Karolina

Har jobbat hårt på den där osten men den ser typ orörd ut :( Får hålla tummarna för att den är fräsch när jag kommer tillbaka...

2010-12-19 @ 19:46:33
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0