Just idag är jag stark...

Om alla dagar vore som denna så skulle jag vara både vältränad och ha en examen! Trots att det är söndag så intog jag en datasal på campus kl. 11.15. Tog en tvåtimmars paus under eftermiddagen för att köra lite kondition, gymma och simma på IKSU. Nu är jag åter i datasalen och tänker inte lämna den på några timmar. Nu är det lätt att säga: "jaja, men du bloggar ju och har varit online på facebook hela dagen". Det må så vara, men det är trots allt söndag och jag har ändå snart avslutat den uppgift jag planerat att göra idag. Wad up!

"Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida"
- Kenta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0