Gör om, gör rätt

Kan inte påstå att det var något som var fel under min förra vistelse i Montpellier, men det kan ju bli ännu bättre! Så NÄR jag åker igen (det handlar inte om OM, det handlar om när!) ska jag göra några saker annolunda

  • Packa bättre!!! Hur lyckades jag packa 26kg grejer och ändå inte ha kläder att ta på mig?! Den frågan ställde jag mig typ dagligen i 20 veckor... men andra ord minst 140 gånger!
  • Prata franska! Släppa de mentala bromsarna som säger "nej jag kan inte, nej jag kan inte, nej..."
  • Abonnera på en cykel - sjukt billigt och då slipper jag den hemska bussen till stranden. Kan dessutom cykla för motions skull och se lite mer av omgivningarna.
  • Prata franska!
  • Rulla cigaretter från dag ett och inte bara sista månaden - spar massor av pengar! (kommentarer om att jag spar än mer pengar om jag slutar röka är helt överflödiga!)
  • Prata franska!
  • Besöka lite fler ställen – först och främst Marseille och Barcelona. Någon som kommer vara i Barca i vår som kan erbjuda gratis boende?
  • Prata franska!
  • Hitta ett extrajobb – för att betala för ovan nämnda resor och för att öva på franskan
  • Prata franska!
  • Fotografera mer
  • Prata franska!

 


Kommentarer
Postat av: madde

jag trycker på gillaknappen!

2010-12-29 @ 16:56:03
Postat av: Anna

...kommer definitivt å hälsar på igen!!! Kommer att sakna dig oändligt i U men vill ändå att du ska åka!

2010-12-31 @ 03:39:10
Postat av: Karolina

Söt du är Anna! Kommer sakna dig med!!!



Räknar med/förväntar mig att ni båda kommer och hälsar på!

2011-01-03 @ 21:19:04
URL: http://amertume.blogg.se/
Postat av: Yuna

Glöm inte: prata franska!

2011-01-03 @ 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0