Umeålängtan!

Egentligen längtar jag väl till baguetter, Medelhav och billigt vin. Men i brist på bröd får man äta limpa så i dagsläget ser jag fram emot att få åka till Umeå. Nedräkningen har börjat! Om en vecka är jag på plats!

Det jag framför allt ser fram emot är att koppla in mina nya högtalare och lyssna på musik med ordentlig volym. Bortsett från några utekvällar (ok, ganska många i våras) så var det riktigt riktigt länge sedan jag fick lyssna på bra musik med bra ljud. Har bara haft de inbyggda datorhögtalarna eller ett par skräpiga resehögtalare. Men snart....

Undra vad första låten blir? Hmm, det här är värt att fundera på. Just för tillfället ligger denna bra till..




Kommentarer
Postat av: madde

billigt vin alltså, inte helt fel!

2010-08-26 @ 03:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0