Köket...

Ok, ni har fått stå ut med mitt gnällande här ett tag om hur det ser ut i köket. Jag gick nyss ner för att göra middag. Så fort jag kom i köket så tappade jag aptiten. Tänkte att ni skulle få se hur det ser ut. Det har funnits dagar då det ser värre ut än vad det gör idag. Det ni inte ser på bilderna är hur allt ser ut när man kollar nära. Exempelvis hur äcklig spisen och bänkarna är. Men men, ni kanske får en känsla för hur det är. Verkar som att Hemkunskap är något exklusivt för Norden och det där med sunt förnuft verkar inte heller finnas hos alla. Så några basic tips till er som ska flytta hemifrån: sopor kastas i soppåsar och inte direkt i tunnan, disken sköljer man av och sedan diskar man med diskmedel, mat som står framme luktar, mjölk som stått på bänken i några dagar är INTE drickbar. Och så vidare







Men jag har insett en positiv sak i detta. Det är en skitbra diet! När köket ser ut såhär så äter man inte i onödan, man vistas inte där om man inte absolut måste.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0