Brooklyn, New York

Dags för mig att sluta fundera. Det verkar vara mer en regel än ett undantag att musik jag gillar kommer från New York och då oftast från Brooklyn. Kanske borde fundera på en flytt... Hmm.. Efter Montpellier måste jag nog styra min kos över Atlanten. Så får det bli! Kan någon fixa ett jobb åt mig från juli nästa år, med fördel på typ FN eller Världsbanken eller liknande. Just ja, jag önskar boende oxå!

Här är dagens fynd: Au revoir Simone, här med The Lucky One



Gjorde även ett till fynd (tack Spotify för tipset), men här är det bara en tredjedel som är från N.Y: Chicks on speed, här med låten We don't play guitars



Hjälp mig finna jobb och boende i N.Y från juli! Please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0