Kvällens high and low

Loggade nyss in på UmU's portal för att plocka ner lite filer jag lagt upp där. Av någon anledning fick jag för mig att gå in och kolla mina studieresultat oxå. Fick då den glada överraskningen att jag fått VG på första momentet på min nuvarande kurs. Inte illa med tanke på att tentan var något av en katastrof trots att jag klarade den.

Strax innan ovanstående händelse hade jag letat musik som skulle vara passande för lite nattliga studier. Gick in på Spotify och kollade nya album och vart skitglad för att The Ark hade släppt nytt. Med stor förväntat drog jag såklart genast igång plattans första spår. VA FAN?! "Vad har hänt?! Varför har de gjort såhär" var min första tanke. Var inte alls musik som man på något vis skulle koppla samman med The Ark! Lyssnade genom några fler låtar och allt kändes lika fel. Då började jag ana ugglor som får kläder och att här låg en gravad hund besudlad (och allt annat de säger i Nilecity). Som den lilla detektiv jag är så vart jag ju tvungen att utreda detta. Efter att ha surfat runt en stund då inser jag att The Ark så som vi känner dem inte släppt något nytt album. Med andra ord är det några sopor som tagit deras namn och besudlat det. INTE O K!

För er som har Spotify och vill höra skräpet som någon gjort i The Ark's namn så kan ni göra det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0