Förälskad på nytt

Har precis återupptäckt min kärlek till Elias and the wizzkids! Sitter nu framför datorn med ett fånigt leende och känner mig lite nykär. Tänk va lite musik kan göra! Sen hjälper det så klart till att Elias i sig är otroligt söt. Med en hel natt framför mig att läsande och skrivande var detta precis vad jag behövde!

Det sägs att delad glädje är dubbel glädje så jag tänkte bjuda på två låtar. Först den låt som först fick mig att falla för dessa snubbar, sen den senaste låten i väntan på nya plattan som kommer i början av 2010.






Enjoy!

Kommentarer
Postat av: HannaVictoria

Yeahh!!!



Visst är Elias och hans crew underbar!



Jag minns första gången jag hörde honom spela när han spelade på peace and love. Han var själv och hade flera instrument, gitarr, munspel och baskagge. Det var under tiden Elias - the one-man band.



Fortfarande samma musiker nu men med mer understöd.

2009-11-19 @ 13:39:23
URL: http://www.hannavictoria.se/blog
Postat av: Karolina

Har fortfarande inte sett dem Live, de vill tydligen inte resa så långt norrut :(



För tredje året i rad så spelar de i Falun under julhelgen, funderar på om jag kanske ska fara och titta. Är i Sundsvall då så det är ju närmare än från Umeå.

2009-11-19 @ 14:18:40
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0