Trött!

Lördag kväll och jag vill inget annat än att sova! Det är hårt att tillhöra fotfolket igen. Har nu jobbat måndag kväll, tisdag dag, tisdag natt, torsdag och fredag kväll samt dag idag. Nu återstår bara söndag kväll och måndag dag innan jag äntligen får en dag ledigt. En rivstart på sommarjobbandet med andra ord. Jag borde ju nu se fram emot att få vara ledig en dag, men icke. På de få lediga stunder som uppstår under sommaren så ska det skrivas på uppsatsen. Woho!!

Lite skoj har jag ändå hunnit med sedan jag kom hem till Sunkan. Har hunnit med en öl eller två med Hilda, umgåtts med mina underbara brorsdöttrar, bakat, läst en undebar bok, shoppat skor och en väska, cyklat massor och köpt en leksak som fått mig att känna mig totalt puckad. Har länge funderat på om jag inte skulle ta och skaffa mig en Rubik's kub av tre skäl: hjärngympa, sysselsättning och dekoration. Så när jag i veckan var hos Classe Ohlson  för att köpa en cykelkorg så passade jag på att impulsköpa en kub. Har aldrig köpt en sak som fått mig att känna mig så dum! Men jag antar att med lite tålamod och övning så ska det kunna gå vägen.

Någon som har några tips? Jag får inte till mer än en färg, nästan två



Är lite tidigt att gå och lägga sig redan så nu ska jag fortsätta lyssna på Wanda Jackson och surfa runt på nätet på jakt efter en billig men bra systemkamera

Kommentarer
Postat av: mos

Om du känner att du vill fuska lite...



http://www.rubikssolver.com/

2009-06-20 @ 20:54:19
URL: http://www.vardagsdialektik.blogspot.com/
Postat av: Clara

Hittar du någon bra kamera får du gärna säga till :)

2009-06-21 @ 20:47:05
URL: http://clarafardigaga.blogspot.com
Postat av: Karolina

Kliar lite i fingrarna, skulle ju vilja lösa kuben. Ska göra ett ärligt försök först, går det åt helvete så kanske jag fuskar lite :)



Clara: Lovar att säga till!

2009-06-22 @ 11:52:13
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0