Reklam

När jag tittar runt på andras bloggar så görs det reklam för flyttfirmor, hårförlängningar och annat pyssel. Men så är självklart inte fallet på min blogg. Nej nej, på Amertume är det hemorrojdsalva som gäller! Och det är dessutom inte en liten blå text inunder inlägg som hos andra, nä här är det en illgrön banner som gäller. Whats up with that?! Men det kanske är passande, amertume betyder ju ändå bitterhet. Och jag kan tänka mig att dem som besväras av hemorrojder oxå kan känna en viss bitterhet ibland.

/Kliar mig i rumpan och pluggar vidare

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Har samma trevliga reklam på min blogg! =)

2009-06-09 @ 10:36:02
URL: http://evacharlottee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0