På sydligare breddgrader

Så, då har man anlänt till Sundsvall för sommaren. Fick en riktigt bra start; bra väder, favoritmiddag och skattepengar ramalde in på kontot! Men bäst av allt var nog mammas hundvalpar! 3 stycken små söta knyten, två veckor gamla. De öppnade ögonen igår, lagom innan jag kom hem :D Bilder på dem kommer senare

Ett problem hade jag idag... min packning. Fru gud jag tror jag har tagit med mig allt jag äger och har till Sundsvall!! Hur ska det gå till när jag ska packa för en termin i Montpellier?! Då är det max 20kg som gäller och den gränsen passarade jag nog flera gånger om idag



Mitt favoritställe på färden Umeå- Sundsvall:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0