Katastrofrapport

Började dagen med att bleka håret en gång till. Jag vet, jag sa att jag skulle vänta några dagar, men jag kan ju inte gå runt med en luva över huvudet hela dagarna som någon ungdomsligist. Resultatet av blekning 2? Fortfarande katastrof. Kan glädja mig över att det rosa är borta och därmed återstår bara fem nyanser: riktigt blont, gul, gulare, ljusorange och slutligen riktigt orange. Jag brukar typ håna folk som ser ut på det här viset, i smyg såklart.

Eftersom jag vill se mig som en person som bjuder på mig själv och jag nu fått lite tid att smälta katastrofen så ska jag bjuda på lite bilder.

Blekning 1 (blev så illa att kameran flippade ut och bilderna även dem katastrofer)



Blekning 2



Nu ska jag klura ut hur detta ska utveckla sig. Ska jag bära denna palett med stothet, bleka det igen och riskera att ett hår av svinto-karaktär eller ska jag återigen bli brunett alt rödbrun

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vore jag dig skulle jag slänga i en pärlblond eller askblond färg! Det borde göra susen! Iaf tills det att håret har fått ta igen sig efter en dubbelblekning och är redo för en omgång till! :)

2009-06-04 @ 18:09:14
URL: http://charisma.bloggagratis.se
Postat av: Clara

Såg ju inte så farligt ut på det första, men kanske var bilden ;)

Håller med föregående talare...askblond kan nog vara en lösning!

2009-06-04 @ 21:17:52
URL: http://clarafardigaga.blogspot.com
Postat av: amanda liljenäs

Gå och köp en silvertoning hos en frisör alternativt låt en frisör lägga i en nyansering (tyvärr tror jag inte att man kan köpa dem själv...)så blir du av med allt det gula i ett naffs!

2009-06-04 @ 21:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0