Första passet avklarat

Då har man jobbat sommarens första arbetspass på sjukan. Var roligt att vara tillbaka, trivs både med arbetet och personalen på avdelningen. Passade på att aktivera mitt passerkort så att jag kan börja träna på det gym som står till förfogande för sjukhusets personal. Tänkte börja redan i morgon men ska kanske jobba både dag och natt i morgon så då prioriterar jag att få sova en stund däremellan. Bävar inför att jobba dag, fatta att jag börjar 06.30!!! Helt omänskligt att behöva kliva upp kl 05.00 för att jobba! Jag hoppas jag får jobba övertid i morgon natt. 240-procentig ersättning under 10 timmar arbete ger ett fint klirr i kassan.

Dags att sova, ska strax kliva upp :(

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag lider med dig! Du hur går det i bloggduellen egentligen? Inte har vi fått se någonting av föregående veckas ämne..

2009-06-16 @ 10:15:41
URL: http://clarafardigaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0