Det enda vettiga idag

Har än en gång lyckas spendera en lördag med att göra ingenting. Jag och Schyffert är bra på det, att göra INGENTING. Blev dock lite rastlös så jag tog och bakade lite matbröd. Det är tur att jag börjar jobba på måndag, klarar inte av att gå på halvfart såhär. Blir inget skrivet på uppsatsen heller. Jag måste ha mycket att göra för att få något gjort, gärna nästan FÖR mycket.

Måste ju säga att baka bröd är en bättre syssla när man är rastlös än att impulsfärga håret, jag gör framsteg :D För er som vill baka samma goda morotsbröd så finns receptet här



Nu blir det middag och sen en lång cykeltur, ska bara få min bror att justera mina skeva hjul först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0