Dagens läxa

Lyssna nu barn!

Det är en sak att impulsshoppa en klänning, ett par skor eller solbrillor men en heeelt annan sak att impulsshoppa hårblekning!! Har ett tag funderat på om jag skulle prova att bli riktigt platinablond. Har varit väl medveten om att det skulle behöva göras i etapper; först skulle det bli lite orange, sen lite gult och till slut blond. Men ICKE! Jag är just nu blond, gul, gulare, orange och slutligen chockrosa!!!! Va fan liksom!

Så nu är frågan; står jag ut med detta i några dagar (så att håret får vila) innan jag sedan kan bleka det igen eller ska jag så tidigt det bara går köpa en brun färg i morgon?! What to do? Fan! I min presentation/profil på den här bloggen står det att mitt motto är: "Jag ångrar hellre något jag gjort än något jag inte gjort". Tror jag tar tillbaka det. Just nu hade jag hellre ångrat att jag INTE provat att bli blond!

Jag får hoppas att det spöregnar kommande dagar, att jag inte behöver till campus och att jag har all mat hemma som jag behöver. Någon som kan handla åt mig annars? Sorry Anna, tror inte det blir någon morgonpromenad i morgon. Ska kolla om jag har någon tröja med riktigt stor luva, är lite för varmt för mössa. Skulle ha köpt den där stråhatten ändå!

/Aaaahhhh!!

Kommentarer
Postat av: Baronen

Men!

Foton, goddamnit!

2009-06-03 @ 23:25:00
URL: http://baronaxelsson.wordpress.com/
Postat av: Sofia

been there done that :) För typ 2 månader sen om du kanske minns. Lider verkligen med dig för jag vet hur sjukt gärna man bara vill ha tillbaka sin vanliga hårfärg.

2009-06-03 @ 23:25:19
URL: http://darlingon.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Min egen impulsshopping känns plötsligt helt ok.

Tack Karro!

2009-06-03 @ 23:28:16
Postat av: Karolina

Sofia: Minns din ångest! Lärde jag mig något av den... NEJ! Tyvärr inte

Kristina: Alltid kul när man kan få andra på bra humör :)

Aaron: DU KAN GLÖMMA BILDER!!!

2009-06-03 @ 23:35:16
URL: http://amertume.blogg.se/
Postat av: Clara

Been there done that! Lider med dig, men en bild skulle inte skada :)

2009-06-04 @ 00:36:50
URL: http://clarafardigaga.blogspot.com
Postat av: Yuna

Jag säger; GO BLONDE! Du kan ju inte köra halvvägs o ge upp. Ångra dig och färga brunt/brunrött kan du göra om det ser åt helvete ut när du väl är helblond (men det tror jag inte att det kommer göra)!

:)

2009-06-04 @ 11:24:55
URL: http://yeahyeahyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0