Bättre blir det knappt

Det ser riktigt bra ut inför årets Way out west! Idag kom nyheten att Wampire Weekend är bokade!! Woho!

Redan innan denna grymma bokning såg line-upen riktigt fin ut med band som Artic Monkeys, Antony and the Johnsons, Timo Räisänen, Grizzly Bear, Band of horses, Wilco, Basement Jaxx, Fever Ray, Jay Reatard, Glasvegas m fl. En bokning saknar jag dock... Kings of Leon! Hur kan det komma sig att de ska spela på fjortisfestivalen Hultsfred men inte på WOW?! Skulle inte tacka nej till lite av detta:



Nu inväntar jag skattepengarna nervöst. Vad gör jag om biljetterna hinner ta slut?! Tågresan är i alla fall bokad och klar så en sak är säker, jag ska till underbara Götet 13-16/8.

Sammanfattningsvis så måste jag nog konstatera att dagens album är: Kings of Leon - Youth and young manhood

/You, your sex is on fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0