Sista kvällen med gänget...

... åtminstånde i Umeå. Sjukt tråkigt men sant. Sista kvällen var dock allt annat än tråkig!! Fick ett presentkort av brudarna när jag fyllde år som jag löste in i fredags.



Det blev en kväll fylld med dryck, dans och sång. Allsången till John Farnhams Your the voice slog alla rekord. Kvällen bjöd även på några tårar, självklart från min sida - Fröken Blödig. Mitt i mitt lyckorus bjöd jag till och ställde upp med min Jerka-show som jag övat på sedan 4års ålder, synd bara att luggen inte ville hålla sig kvar i rockabilly-läge. Tilläggas bör även att mitt lag vann Singstar-tävlingen!!! Såklart :)



Sjukt roligt! Tack brudar för en underbar avslutningen på studenttiden i Umeå!

Kommentarer
Postat av: Isly

Hej!



Vilken bra blogg du har Carro! Ska hålla ett öga på dina förehavanden i framtiden. Hade bäst och lycka till i grodätarlandet!

2009-12-14 @ 21:37:10
Postat av: Karolina

Merci beaucoup!



Ja det är här du kommer finna rapporterna från klubblivet i södra Frankrike och bilder på vackra hus. Så titta in lite nu och då. Är du och Emilia ute och reser så är ni hjärtligt välkomna att hälsa på!!

2009-12-14 @ 22:12:10
URL: http://amertume.blogg.se/
Postat av: Elza

Det var en roligt kväll :)

2009-12-15 @ 12:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0