Undantaget som bekräftar regeln

När jag ledig regnar det, så är det bara. Har varit så varje år jag jobbat. Minns min sista semester jag hade innan jag började plugga, då var det 4 regnfria dagar (observera att de endast var regnfria, ingen sol inte) på tre veckor.

Idag var dock ett undantag. Det har varit varmt, soligt och knappt några moln. Så idag har jag haft en underbar dag på Norrlands Hawaii, Alnö. På denna ö skiner alltid solen sägs det (så var inte fallet när jag bodde där i två veckor) och hela utsidan är fylld av stränder. Inte nog med att solen sken och vattnet var varmt, hade dessutom laddat mobilen med en massa skön musik och fick så småningom även sällskap av min bror och hans familj. Hoppas morgondagen blir lika härlig!



(Vågade inte ha med mig kärleken till stranden så det fick bli en bild med mobilkameran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0