Tråååkigt!

Inleder veckan med kanske världens tråkigaste uppgift - Jag bränner backuper. Gud va roligt! Genom åren har jag flera gånger haft problem med min dator och varje gång blir jag lika nojjig att jag ska bli av med bilder eller musik. Så idag tar jag tjuren vid hornen, jag bränner backuper. Så om min dator kraschar så har jag allt på min externa hårddisk och skulle den mot förmodan svika mig så finns snart allt av värde på DVD-skivor.

När jag är klar med detta så fortsätter dator-pillet. Då ska jag försöka skaka fram lite plats på min hårddisk, i dagsläget är typ bara 2 GB ledigt. Aj aj aj, kan vara en orsak till att min dator är segare än allt segt. Det är även förklaringen till varför det inte kommer upp så mycket bilder här, min dator är helt enkelt för trött för att orka redigera bilder. Hoppas att dagens "första hjälpen" kan råda bor på problemet. Vet bara inte vad jag ska ta bort för att skapa lite plats?!

Hoppas att I'm from Barcelona senaste album kan göra det hela lite trevligare. Är ett riktigt bra album!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0