Lever!

Inser att det var mer än länge sedan jag bloggade. Tänker inte säga "Lovar bot och bättring" igen, det har sagts förr. Förklaringen är enkel: jag är lite internet-trött, det händer inte så mycket i mitt liv just nu och min dator är lite trött. Har tänkt lägga upp en massa bilder men i och med att min dator är så slö så har jag inte redigerat bilderna än. Det i sin tur har lett att jag inte bloggat. "Ska bara fixa bilderna först så bloggar jag sen" har det låtit i mitt huvud. Bilderna är inte fixade men nu bloggar jag ändå, tänkte att jag kunde bjuda på ett livstecken i alla fall. Inom kort ska jag ominstallera allt på min dator och se om jag kan få den att må lite bättre, så efter det ska bilderna fixas. Inom en vecka eller så. Men under tiden ska jag återgå till det jag allt gjort mest inlägg om - musik. Så håll utkik efter nya inlägg om vad jag lyssnar på för tillfället, vilka nya album som överraskat (positivt och negativt) och som vanligt - lite nostalgi. Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0