I'm sorry, we were just disgusting!

Det kan skrivas spaltmeter om de idiotiska fransmännen. Ok, jag vet, jag har sagt till många av er att jag älskar fransmän och det gör jag, verkligen! Men, det finns en hel del fransmän som inte riktigt blev... hmm, hur ska man säga det - vinnare i det genetiska lotteriet. Mötte några av dessa förlorare i lördags. Jag och Malin var på väg hem från att ha varit på lokal. Bakom oss på vägen hem går 3 killar, varav en mer outspoken så att säga. I flera hundra meter ställer de frågor om vart vi kommer i från, om vilket språk vi talar, osv. Det verkade tydligen vara sjukt frustrerande för dem att inte veta vad vi kom ifrån. Vi hör att de går och gissar vad vårt ursrpung kan tänkas vara. Hela vägen ignorerar jag och Malin dem. Till sist kommer en av dem fram till oss och säger: "Sorry, we were just disgusting" Jag gissar att de egentligen ville säga: "I'm sorry, we were just discussing".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0