Nervöst!

Måste verkligen klippa mig. MÅSTE verkligen klippa mig! Problemet är att jag inte tycker om att byta frisör när jag hittat en jag gillar. När den frisör som jag tidigare hade i Umeå flyttade så kände jag mig ändå ganska trygg med att byta till en annan tjej på samma salong. Blev mycket nöjd med det bytet. MEN! Nu är hon mammaledig!! What to do? Har ju hår som växer värre än ogräs och kan ju inte direkt vänta tills hon är tillbaka från mammaledigheten. Så, nu bokade jag en tid hos en helt främmande frisör. Vet absolut ingenting om henne. Är inte ens på samma salong. Priset fick styra denna gång så jag bytte ställe, tänker att det är en engångsföreteelse så det får funka. Om en månad flyttar jag ju och under min mellanlanding i Sundsvall så vet jag vart jag ska gå. Hur kommer nu detta bli? Ska som tur är inte klippa en ny frisyr utan bara putsa bort några centimeter på nuvarande frisyr. Känns nervöst detta! Tänk om det blir lika illa som första klippningen i Montpellier! Fast... nu talar vi i alla fall samma språk jag och frisören. Tror jag i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0