I don't wanna hear the noises on TV. I don't want the salesmen coming after me. I don't wanna live in my father's house no more

Nä int' ä ja bitter int'!

I morgon klockan 21.30 kliver Arcade Fire upp på scen på Popaganda i Stockholm och jag ÄR INTE DÄR!!! Har precis börjat komma över bitterheten över det faktum att jag inte var på Way out west i år (som hade en helt galen bra line up). Försöker trösta mig med att tänka "Men, Karolina, du har ju spenderat närmare 5 månader i södra Frankrike nära Medelhavet och njutit av livet och en massa bra livemusik". Men just nu funkar det inte. Vill se Arcade Fire igen! Såg dem på Roskilde 2007 och det var helt magiskt trots att det regnade "cats and dogs". Men men, förhoppningsvis håller bandet ihop några år till så att jag får chansen att se dem igen...



Klippet är från Miroir Noir, om ni gillar Arcade Fire så MÅSTE ni se den! Finns att ladda ner för en billig peng här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0