Kärlek vid första ögonkastet

Så här på Alla hjärtans dag så bör väl åtminstånde ett inlägg här handla om kärlek. Och passande nog så blev jag förälskad igår kväll. Var igår för första gången på baren Le Huit (den som jag skulle gå på i onsdags men var sjuk) och jag hann inte mer än innanför dörren innan ett leende bredde ut sig i mitt ansikte och jag nickade: ja jag gillar det här stället! Billigt vin, bra musik, skön lokal, söt bartender.. ja så där som det ska vara.

Efter att tjejerna hade rekat i onsdags sa de att vi skulle bli stammisar där. Så här dagen efter mitt första besök kan jag inte annat än instämma! I morgon är det studentkväll med Happy hour hela kvällen och på onsdag en massa bra musik när det är klubben Rock it to the moon. Kanske kommer lite bilder från gårdagen senare, ska fråga min granne om hon vill dela med sig av dem hon tog under kvällen.

Le Huit, je t'aime!


Kommentarer
Postat av: do

2010-02-14 @ 18:24:44
Postat av: Dottern

(det är jag som är "do", blev lite fel...)



Fan vad du ska ta med mig på åttan när jag kommer ner! Glad alla hjärtans dag kära mor. Puss!

2010-02-14 @ 18:25:57
Postat av: Karolina

Åh jag gillade verkligen det stället. De stänger tyvärr alltid 01 men vi drog vidare till Rockstore efteråt och det var oxå bra så vi ska nog klara oss när du kommer :)



Esters pappa är förövrigt delägare i Le Huit! Hahahahahaha

2010-02-14 @ 21:35:18
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0