ÄNTLIGEN!!!

Som jag har längtat, trånat, räknat, letat och bara velat ha! Men idag är den i min ägo. Har nu en alldeles egen Canon EOS 1000D!!! Den kommer alltid att vara med mig, tror till och med jag ska sova med den.

Hade ett blogginlägg på gång om hur jag numer bor mitt i kapitalismens hjärta, men det får vänta för just nu har jag bara min Canon i tankarna. Lämpligt nog är jag ledig i helgen oxå så nu ska det ut och vandras med kameran i högsta hugg. Lovar att några bilder kommer att komma upp här, vare sig ni vill eller inte.

Så här ser min nya kärlek ut

Kommentarer
Postat av: mika

hej, vet inte om förra komentaren kom fram..

men iaf, förstår din kärlek till kameran, jag älskar min pentaz och köpte nytt obkejtiv nu i sommar!underbart!!vad har du för objektiv??



kram

2009-07-31 @ 13:23:03
URL: http://mikano.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hej!

Nä den förra kommentaren kom nog inte fram tyvärr. Ja jag är verkligen kär, jag har inte tid att jobba nu egentligen, vill ju ut och fota :) Än har jag bara ett 18-55 objektiv men får se vad som sker i framtiden. De första planerade inköpen till kameran är ett UV-skydd och ett motljus-skydd.

2009-07-31 @ 16:51:51
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0