Nattens fynd...

... har namnet Mumford & Sons. Debutalbumet, som släppts i år, heter Sigh No More och efter enbart en lyssning kan jag redan säga att denna platta kommer snurra en hel del i höstmörkret. Istället för att göra en lång beskrivning av hur bandet låter tar jag hjälp av youtube och bjuder på några toner. Vill ni lyssna på hela albumet så finns de på Spotify



När jag nu skrivit detta inlägg och jag har startat varv två på plattan så dök en lite fundering upp. Undra om det inte var detta band en polare tipsade om för ett tag sedan.... Tomas, var det till detta band du skickade en länk för ett tag sedan?

Kommentarer
Postat av: Tomas

Klart att det var! Sa även att det är årets album OCH skrev om det på bloggen :)

2009-10-22 @ 17:30:06
URL: http://www.ljudvågor.blogspot.com
Postat av: Karolina

Hahaha, när jag fann det här albumet inatt så kändes det nytt. Missade några låtar när jag stod i duschen, bland annat den ovan. Så när jag sedan la till klippet i bloggen och hörde denna låt så ringde det en klocka :)

2009-10-22 @ 17:36:47
URL: http://amertume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0