Jag borde!

Har verkligen tappat farten vad det gäller bloggandet. Lovar bot och bättring! Men för tillfället är jag lite för trött och sjukt vilse. Vad gör man en måndagkväll i Montpellier när Le Huit inte finns?! En kortfattad uppdatering kan ni få i väntan på att jag återfinner blogg-lusten: Jag har det riktigt bra här! Solen skiner, jag har fått lite färg i ansiktet, åt årets första jordgubbar idag, skönt folk här, några gals vin har det blivit och jag pratar några prd franska per dag. I mångt och mycket är allt precis likadant som förra året men med skillnaden att folket är annat. Ska fixa med lite bilder och sova ordentligt inatt så ska ni se att i morgon kommer jag återuppta min normala blogg-fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0